torsdag 16. april 2015

Se og bli sett?

På oppdrag  som jeg aldri gjør  fra en venninne heklet jeg reflekser. Sånne runde som henger i en tråd og dingler ut fra jakkelommen. Helt ordinære, bare at de var heklet. Garnet er fra Dale, men jeg husker ikke i farten hva det het. Heklenål 8 for garnet var supertykt med innlagt reflekstråd :D

 
 

og jeg blir fort revet med...vips hadde jeg fire:

 

Det er jo begrenset hvor mange en stakkar trenger så resten ble til lue. Det hadde kanskje vært lurest å hekle lue først og deretter små rundinger av resten, men jeg'ekke så lur :) Gikk bra lell.

 

1 kommentar:

  1. Jeg kjøpte reflekstråd før jul, så har planer om noen reflekser eller bruke det i dusker eller noe sånt. Men først må jeg finne det igjen, la det nemlig på et lurt sted....

    SvarSlett