torsdag 10. desember 2009

Julepakke?

Som for mange andre er julen gavetid, og noen av oss helgarderer oss og melder oss på Hemmelig Venn runder slik at vi garantert får pakke i posten...
...det har i alle fall jeg gjort :)

Så når det dumpet en myyyyk pakke ned i postkassen med mitt navn på var jeg ganske sikker på at det var min HV gave...

Noen er flinke og venter til selveste julaften med å åpne slike pakker, men på min pakke sto det "åpnes når du har har lyst"

Vel, jeg hadde vel lyst sånn med én gang...


Johooo, sier jeg bare!

Det var ikke HV gave, det var en utenom-planen-og-helt-uventet-gave!

Det er søte snille Baddie som har sendt meg gave!
Helt ut av det blå sender hun meg en koselig pakke med to nøster Austermann Step i flotte sjatteringer som etterhvert bare mååå bli nye deilige sokker...
I pakken lå det også ett kort, så jeg vet at det er fra Baddie, men det kortet er absolutt bare mitt og vises derfor ikke frem

Tuuusen takk! Jeg ble kjempeglad for garnet, og det skal på pinnene om ikke så lenge. Jeg må bare få unna litt mer på todo-listen min først :)

6 kommentarer:

  1. Jeg vet alt om å få uventet gave i posten - det er superduperkoselig! Kos deg med garnet - det har du fortjent :)

    SvarSlett
  2. Så heldig du er! Gavene formelig strømmer på! Kos deg med det flotte garnet - så gleder jeg meg til å se sokkene når de er ferdige!
    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  3. Oi, så heldig du var! Garnet er herlig å strikke med, det vet jeg, og fargene ser fine ut.
    Gleder meg til å se hva du skal strikke :)

    SvarSlett
  4. Helt sikkert en fortjent gave, fiiine garnet :-)

    SvarSlett
  5. så kosleig med uventede gaver! Fint garn og det blir sikkert noe fint av det :)

    SvarSlett
  6. Så kjekt! Jeg koser meg også med garn jeg har fått i posten, hehe. ;o)

    Det opprekksnøstet har gitt meg litt hodebry, men jeg tror jeg har en plan...

    SvarSlett