onsdag 30. desember 2009

På tampen av året...

Når året nå nærmer seg slutt kom jeg på at jeg skulle vise frem min fine julegave
...en pinnenisse...

Jentungen har malt denne tynne nissen på skolen, ære være lærere med kreative anlegg! Nissen er laget av en Y-pinne funnet i naturen, snudd opp ned og malt av en stolt 9åring... Hvem kunne ha trodd at en trepinne egentlig skjulte en tynn nissemann som har forvillet seg hjem til oss?

Det har vært ett innholdsrikt år på alle måter. Jeg har fortsatt den samme familien, den samme jobben og de samme menneskene rundt meg. I tillegg har jeg funnet mange nye venner som deler min interesse for garn og slikt... Takk for det!

Med dette vil jeg ønske dere alle ett riktig så godt nytt år, håper vi ses i året som kommer. Klemmer i fleng...

10 kommentarer:

  1. Å for en flott nisse. Den skal jeg vise til mine barn som elsker å lage ting. Godt nytt år!

    SvarSlett
  2. Så flott nisse du har fått. Herlig gave.
    Godt nytt år til deg og dine

    SvarSlett
  3. For en sjarmerende nisse du har fått! Flinke 9-åringen!

    Takk for i år - jeg har satt stor pris på å få bli kjent med deg. Jeg ønsker deg og dine et riktig godt nytt år og jeg gleder meg til mange treff også i 2010!

    Nyttårsklem fra Marihøna

    SvarSlett
  4. Skjønn pinnenisse du har fått. Kanskje jeg skal blogge hula-hula-knerten-nissen jeg fikk av eldstemann også.
    Takk for i år, Anita. Vi snakkes om ikke så altfor lenge :)

    SvarSlett
  5. Så flott gave- Sjalet under var kjempeflott. Ønsker deg og dine et godt nytt år

    SvarSlett
  6. Kjempekul nisse! Ha et skikkelig godt 2010 du også!

    SvarSlett
  7. Sjarmerende gave. Ser ut til at det er kreative anlegg hos etterkommerne dine også.

    SvarSlett
  8. Ha et riktig godt nytt år! Jeg håper jeg får sjansen til å treffe deg flere ganger i 2010. Det er bare så koselig å treffe deg. Kos deg på nyttårsaften!

    SvarSlett
  9. O`Boy den nissen må du gjemme som gull, den var helt utrolig fin. Er så enig med deg angående KUHÅ-lærer som ser muligheter i mere enn tegneark og ferdig kjøpte ideer.
    Ønsker deg et godt nytt bloggÅr ;0)

    SvarSlett
  10. Jeg ønsker deg et godt nytt år med mange fine ideer og muligheter for å gjennomføre dem!
    Klem!

    SvarSlett