torsdag 3. desember 2009

Mer postkasseinnhold

I postkassen min dukker det stadig opp mer moro! Regninger og slikt går jo stort sett rett i nettbanken, så inne i mellom all reklamen finner jeg av og til litt til Mor Herself...

Bare se hva jeg har fått fra RandiK, amerikablad!

Randi har sendt meg spennende blad fra selveste Junaiten, som jeg allerede har begynt å kose meg med... Jeg kan jo ikke sy, men har enorme ambisjoner om å lære meg dette, så blad som oser av Quilt er jo bare midt i blinken!

Tuuusen takk snille Randi!!!


Randi er godt kjent for mange hobbydamer og spesielt kjent for sine nydelige vottemønster. Hennes flotte design kan du blant annet få kjøpt her....


Jeg er den heldige eier av noen av hennes mønster, så en dag skal jeg få swhung på vottestrikking ala Randi altså...

Det kom forresten mer i postkassen min :)

jeg har nemlig handlet garn herfra, deilig Malabrigo Worsted!

det har tatt litt tid fra Seattle til meg, men jaggu var det verdt å vente på...
billedkvaliteten er jo desverre ikke i nærheten av å kunne gjengi fargene riktig, men her er: Continental Blue, Water Green og Damask Rose

...gleder meg til å sette pinnene i dette...

11 kommentarer:

  1. Jammen er du heldig som stadig får annet enn regninger og reklame i postkassen. Jeg har nok ikke vært noe snill jeg, for her er det dårlig med pakker....

    Ha en fin dag og snart er det helg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei!
    Nå har jeg kosa meg lenge her inne...igjen:-) Du har jo stadig noe nytt og fint å vise fram! Nydelig garn du har kjøpt - Malabrigo:-) sånt har jeg også lyst på, men har jo kjøpestopp. Til og med når det gjelder Wollmeise og sånne lekkerheter... huff og huff - må si jula ødelegger mye..hihi:-)
    Håper du har det bra og koser deg i adventstiden? Det gjør jeg, men får ikke like mye gjort som foregående år. Og da tenker jeg på hus og heim. Har sånn sjaldilla at jeg rett og slett ikke klarer å legge strikkinga fra meg. Håper det går over i hvert fall sånn ca 1 uke før jul, sånn at jeg får gjort litt annet også:-)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Fint garn! Har ikke prøvd dette enda, men det frister. Quilting er morsomt - og vanedannende, så du er herved både oppmuntret og advart! ;)

    SvarSlett
  4. Ahaaa herlig med PAKKER!!!! Fikk nylig en super pakke fra Junaiten selv! Jammy!!

    Kos deg og ha en herlig førjul!

    HO HO HO

    Klem Vibbedille ;))

    SvarSlett
  5. Så mye flott du har fått i posten, det er godt å finne noe annet enn vinduskonvolutter i kassa!

    SvarSlett
  6. Deilig garn! Jeg strikket meg en lue av Malabrigo for noen uker siden, og den er i daglig bruk. Garnet er utrolig godt og mykt. Og siden jeg er så heldig at jeg har en god del igjen, skal jeg strikke meg votter også, når bare julen og alle tidstyvene har lagt inn årene.

    Kjekt med blader også, en av mine utallige svakheter ligger her..

    SvarSlett
  7. Flotte blader du har fått da;) Jeg har og ambisjoner om å lære meg å sy, men jeg tror det kan holde hardt for jeg og symaskinene min, som forøvrig er arvet fra mormor og er fra 70-tallet, er overhodet ikke venner.

    Og jeg har og bestilt Malabrigo fra der du har, og jeg venter og venter og venter, og det kommer aldri:( Når bestilte du ditt??? Kanskje jeg er heldig og det ligger til meg i postkassa snart, for nå syns jeg det er gått urimelig lang tid.
    Ønsker deg en fortryllende uke videre:)

    SvarSlett
  8. Ingenting er som å få pakker i posten!
    Vi kvinnfolk må ha et samlergen fra steinalderen!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  9. Fiiine garnet! Så heldig du er som får pakker i posten!

    SvarSlett
  10. Å, så morsomt med sånne pakker fra junaiten, da. Malabrigo er utrolig deilig og mykt garn. Må huske på å kjøpe mer av det når jeg får mer penger. Kos deg videre, vennen.

    SvarSlett
  11. Ååååd det er så koselig med sånne lyspunkter i tilværelsen! Nyyyyt det!!!

    SvarSlett