fredag 18. desember 2009

Siste innspurt i luealonger, men ikke årets siste luer...

Her er luen From Norway with love strikket på pinne 3,5 med vilkårlige smånøster fortsatt fra den uendelige Barbroposen.

Jentungen skulle ta den på og ha den litt sånn kul og baggy på bakhodet, men så klødde garnet så ille at hun nesten nappet den av igjen tvert. Så istedet for kul og baggy, endte vi med litt sånn gammelmannaktig på toppen av hodet... Men jeg synes luen er tøff, jeg likte mønsteret og synes ikke fargevalget var så ille :) faktisk så synes jeg luen er litt sånn juleaktig

Så her er min endelige alongproduksjon, desemberluer både herfra og derfra...

Jeg er ikke så innmari god på nyttårsforsetter, men har i alle fall tenkt å holde litt avstand til alonger for det kommende året. Det har på en måte blitt nok luer for i år...

Uansett, ha en riktig flott siste adventshelg før jul! Det er viktig å kose seg masse, se god håndball på TV og så kommer jeg plutselig tilbake!

4 kommentarer:

  1. Du er bare luedronninga altså. Og så flotte de blir alle sammen! Håper du og dere får ei flotters helg, klemz i massevis fra en ikke så anonym beundrer lengre nord ;)

    SvarSlett
  2. Så stilig hjerteluen var :D

    SvarSlett
  3. Morsom lue, synd garnet ikke var så godt.

    SvarSlett
  4. Jøsses så mange flotte luer du har laga!! God Jul til deg:))

    SvarSlett